13 May 2015

FURLA BUGS ÇANTA ÇOK ŞIK

Merhabaaa!! Bugün İtalyan markası Furla'nın ürettiği adı gibi şeker çantalar, Candy Bags'i mercek altına alıyorum. Açıkçası normalde Furla, tasarımlarına çok bayıldığım bir marka değildi, ama bu modellere bayıldım bayıldım!! Rengarenk, transparan, cıvıl cıvıl bu çantalar yaz için mükemmel birer seçim bence. Renkler bunlarla da sınırlı değil, siyah ya da tamamen şeffaf çantası da var :) Ancak Türkiye'de kullanmak biraz cesaret ister diye düşünüyorum. Cüzdan telefon herşey ortada!Aa tam suça davetiye! :)) Şaka bir yana, renkli küçük makyaj çantalarını görünmesini istemediğimiz şeyler için kullanabiliriz, hem de böylece kendimiz de renklerle kombin yapmış oluruz. Bu çantayla ilgili bir şey daha, renklerinin süper olmasının yanı sıra modern ve minimalist şekli de benim kalbimi kolayca çaldı! Favori rengime gelinceeeee.. Hepsi çok güzel... :) Sanırım benim ilk tercihim kendisi tamamen şeffaf, altında pembe bordür olan olurdu.. Ya da tamamen pembe.. Ya daaa tamamen sarı! :) Çokkk zorr... Peki o zaman çok zorlanmadan işin asıl can alıcı kısmına gelelim. Fiyatları nasıl? Yurtdışında 189-195$ arası değişiyor, Türkiye'de ise şuan 435 TL ve kapış kapış satılıyormuş!..ve işte burada çok hesaplı bir şekilde satışta
Daha hesaplısı      www.sahibinden.com adresinde



20 Ağu 2013

Ne çok zaman olmuş blogumu öksüz bırakalı :((

Gerçektende şöyle bi baktım da blogumu sahipsiz bırakalı 1 seneyi aşkın bir süre olmuş.Çok üzüldüm açıkçası bu duruma  :(

Bir çok firmayla çalışıp 10 larca kişiye hediye verdiğim blogumu bu şekilde öksüz bırakmak çok kötü oldu.Ama elde olmayan sebeplerden dolayı gerek hayatın getirdikleri gerekse yeni iş hayatım derken anlayacağınız bir sürü sudan sebeplerle bloguma vakit ayıramadım.Ama işimden fırsat buldukça paylaşacağım yayınlarla bu boşluğu telafi etmeye çalışacağım...

Yeni iş yeni umutlar derken hayatımı hayırlı bir şekilde düzene sokmanın huzuruyla artık aranızdayım.

Bu kadar uzun zaman zarfında çok büyük değişiklikler oldu.En önemlisi kızım evimizin neşesi prensesimiz artık kocaman bir kız oldu ve okula bile başlıyoruz maşallah...

Yeni iş derken piyasada çok önemli,yıllardır evlerimizin mutfağının baş köşesi olan bir firmanın bölge sorumlusu olmanın sevinciyle işime dört elle sarılıp elimden gelenin fazlasıyla canla başla çalışıyorum.Şimdilik "bir firma" diye adlandırdığım işimi yakın zamanlarda ürünlerimize ait birbirinden güzel enfes tatlardan oluşan tariflerimle birçok yayınlar hazırlayacağım.

Tabi bu arada yine birbirinden güzel hediyelerle,kampanyalarla karşınızda olacağım... Bazı firmalarla görüşme aşamasındayız.Bakalım son görüşmelerimizi yapıp en kısa sürede yarışmalarımızı kaldığı yerden tam gaz devam ettireceğiz...

Şimdilik sağlıcakla kalın...Ve en önemlisi hiç bir zaman hayata karşı umutlarınızı kaybetmeyin...Rabbim onca dert verirken arkasında bi o kadar fazlasıyla güzellikler sunuyor ki...Son 1 senedir ben bunu çok iyi anladım..Rabbime verdiği her şey için binlerce kez şükürler olsun...Her zaman başınıza gelen her zorlukta sabır göstermeyi bilin yeter ki.Sonrasında Yüce Allah zaten bu sabrın karşılığını fazlasıyla veriyor...Buna tüm kalbinizle inanın....Bütün güzellikler sizinle olsun...Allah hepimiz için hakkımızda hayırlısını versin inşallah....

30 May 2012

SONUNDA YERLEŞTİK YENİ EVİMİZE:))

Evet sonunda sağ salim yerleştik evimize.uzun soluklu oldukça yorucu bir sürecin ardından şükürler olsun yeni düzeni kurduk.Allahım bozmasın inşallah...
Ama şunu anladım ki küçük çocukla ev temizlemek,taşımak,sonra yerleştirmek bütün eşyaları gerçekten çok zor.bir taraftan işini yapmaya çalışırken sürekli arkanda dolanıp,eteğine yapışan biri olunca 2-3 günde hallolacak işler 2 haftayı buldu.Canı sağolsun yavrumun. çok hırpalandı bu süreçte.onada hak veriyorum her akşam oynadığı parkından evde yaptığı günlük faaliyetlerden uzak kalınca haliyle oda bocaladı.ben iş yapıcam diye koştururken o oyun istedi.tabi başımızda onunla eğlenip vakit geçirecek biri olmayınca çok sıkıldı kuzum.
Neyse ki herşey halloldu ve herşey kaldığı yerden devam etmeye başladı.Evim evim mis oldu şükür:)En önemlisi de sobalı bir evden kurtulduk ve medeniyete ilk adımımızı atmış olduk bizde ailecek.şimdilik 24 saat elinin altında sıcak su olması dünyalara değer valla.hele birde kışın kaloriferleri yakıp odun kömür kokusundan,pisliğinde kurtulmanın hazzını yaşayınca tadından yenmez heralde :)))
Allah herkese bu rahatlıkları nasip etsin inşallah...bende güzel evimde tertemiz,huzurlu ve sağlıklı bir şekilde oturayım inşallah....

12 May 2012

TAŞINIYORUUUZZZZ:))


         Günlerdir bir yeni ev bir şimdiki oturduğumuz ev arasında gidip gelirken sonunda vuslatı bulduk ve taşınıyoruz artık.Yeni evimizin temizliği ufak tefek tadilat işlerinin arkasından sonunda Allah nasip ederse pazartesi günü tamamen eşyalarımız yer değiştirecek:))Keşke yukardaki resimdeki gibi kolay olsa taşınmak.evi bi yerden yüklenip bir yere taşısak.hiç birşeyi kolileyip paketlemek zorunda kalmasak:) 
         Benim için çok zor bir süreç oldu şu geçtiğimiz son 1 hafta.hem benim minik prensesim hem de evin temizliği derken arada o kadar heba oldum ki şimdilik bir aksaklık yok şükürler olsun kendime dair.inşallah yerleşip ohh diyene kadarda olmaz.
İnsanın böyle zamanlarda kimsesinin olmaması da ayrı bir koyuyor tabi ki.aslında varda yoklar gibi.sorumsuzluk sebebiyle herşeyi kendi başımıza yapmak zorunda kalıyoruz.Neyse bu konu derin konu uzar gider sayfalarca:))
         Bu arada anneler günü için kampanyalarım felan derken blogumada gerekli özeni gösterdiğimi düşünüyorum bu süreç içerisinde..herşeyi zamanında yetiştirme gibi bir takıntım vardır.iki elim kanda olsa Allah sağlık sıhhat verdiği sürece herşeyi elimden geldiği kadar başarmaya çalışırım.
        Sanırım önümüzdeki 1 haftada yeni evimize yerleşmekle geçecektir.bu kısacık bir aradan sonra tekrar yepyeni hediyelerle ve firmalarla karşınızda olmayı ümit ediyorum.inşallah öylede olacak.şimdilik beni izleyin ve özleyiniz:)))))

BULSAKALSAK.COM KAMPANYAMIZIN TALİHLİSİ

Kampanyamızın çekilişini firmamız yapmıştır..


tefafuk_tuba ismiyle katılım gösteren takipçim kazanmıştır.Kendisini tebrik ediyorum.Bloguma bıraktığı mail adresiyle irtibat kurulacaktır..

11 May 2012

SİZEÖZELBASKI.COM KAMPANYAMIZIN SONUCU

Merhaba değerli izleyicilerim.Bir kampanya sonucu daha paylaşmanın zamanı geldi....Kampanyamıza 61 katılım olmuştur...daha öncede belirttiğim gibi şartlar arasında bulunan blogumu izleme kuralını yerine getirmeyenler oldu...bunu büyük pontlu yazılarla belirtmeme rağmen dikkate alınmadı...malesef blogta yapılan kampanyaların amacı hem sevdiklerimize hediye kazandırmak hemde blogumuza izleyici sağlamaktır...bu yüzden çekilişte adı çıkan kişiye sorucam eğer ki izlemiyorsa izlemeye almasını söyliycem yoksa hakkını kaybedecektir....


KATILIMCILAR
1)En İyi Marka
2)şengül yalçın
3)kampanya insanı
4)tefafuk_tuba
5)bircan
6)ceylis
7)cangz
8)lilishindünyası
9)Gökçe
10)aslıhan
11)Selin Yılmaz
12)leylaemirgökhan
13)Cemal
14)Selçuk Karadağ
15)serpil
16)saniye
17)Mehmet Karadağ
18)zehra balta
19)yusuf krdg
20)sevda bektaş
21)özgül gülşeli
22)ülkü çadırcı
23)zeka_kara
24)nülüfer
25)biricitconsungünlüğü
26)deniz öz
27)hatice akıncı
28)Meliha
29)zehra ışık
30)kenan kılıç
31)şenay çelik
32)serra yurdakul (yedek)
33)Özgem
34)sebiha demir
35)sevgi kılınç
36)semra genç
37)HULYAH
38)dyg
39)z.t.erbıyık
40)Nuray Çavuş
41)Yasemin Lival
42)Hafız
43)Çiğdem kaplan
44)Cnr kaplan
45)zarife erdal
46)saide bülbül
47)kmp hippie
48)Tülay Öksüz
49)AYBUKE067
50)kampanya yahşi
51)nedve
52)g81konu
53)nuray.uzunç
54)bahar taşkıran
55)durubaby
56)Adsız(halime atiş)
57)Özlem Gzl
58)çisem karadağ
59)Adsız(aynur acar)
60)gülten acet
61)Neşe Kılavuz
video

KIRMIZI RENKTE OLANLAR ASİL TALİHLİLERDİR...KENDİLERİYLE BIRAKTIKLARI MAİL ADRESLERİ ARACILIĞIYLA İRTİBAT KURULACAKTIR..2 GÜN İÇERİSİNDE GERİ DÖNÜŞ YAPMAYANLARIN HAKKI YEDEKLERE GEÇECEKTİR........

8 May 2012

BULSAKALSAK.COM İŞBİRLİĞİYLE ANNELER GÜNÜ KAMPANYASI

Bulsak Alsak


          Anneler gününe özel kampanyamızla yine birlikteyiz.https://www.bulsakalsak.com  sitesi sponsorluğunda yapmış olduğumuz kampanyamızda 1 kişi bizden aşağıdaki resimde bulunan, BİEV ANF007 NATURE TEALIGHT 3 LÜ DEKORATİF MUMLUK kazanacaktır.
                                          

BİEV ANF007 NATURE TEALIGHT 3 LÜ


BİEV ANF007 NATURE TEALIGHT 3 LÜ
                                           https://www.bulsakalsak.com
Bulsak alsak.com Osd Bilişim Teknolojileri İç ve Dış Tic. Ltd. Şti bünyesinde kurulmuş online alışveriş sitesidir.

Marka ürünleri sizlere farklı seçenekler ile indirimli olarak sunan ve siparişlerinizi en kısa zaman diliminde size ulaştıran ekibimizle hizmetinizdeyiz.

Hızlı Teslimat;
Bulsak Alsak'tan yaptığınız alışverişlerinizde günlerce kargo ve kampanya bitimini beklemeden, siparişleriniz  ortalama 5 iş günü içerisinde  kargoya verilir.

Sizler için 7/24 açık olan mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Mağazamızda bulunan tüm ürünler orijinal'dir. Ürünlerimiz satışını yaptığımız markaların ve bulsakalsak.com'un garantisi altındadır. 

Mağazamızda satışı yapılan tüm ürünler hakkında bilgi almak için aşağıdaki iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.

bilgi@bulsakalsak.com veya
0312 481 0 328 numaralı telefondan 
bize ulaşabilirsiniz.


Kampanyamıza katılmak çok kolay,
1)Öncelikle blogumun izleyicisi olmanız,
2)Sitemize https://www.bulsakalsak.com  üye olmanız,
3)Bulsak Alsak facebook  sayfasını beğenmek,

4)Kampanyamızı aşağıdaki imleçlerden tıklayarak facebook,twitter ve blog gibi sosyal mecralarda paylaşarak bu postun altına yorum olarak üye olduğunuz isim ve mail adresini bırakmalısınız
 Blogda gerçekleşen ve facebook sayfamızda yapılan beğenilerde görüntülenen kişiler arasında yapılacak kura çekimi ile talihli arkadaşın sitemizde yer alan "BİEV 3 LÜ MUMLUK " anlaşmalı olduğumuz kargo ile KAPINIZA KADAR göndereceğiz.

Ürün bilgisi için :https://www.bulsakalsak.com/biev-anf007-nature-tealight-3-lu.html 

Kampanyamız 11 Mayıs 2012 Cuma günü 23:59'da sona erecektir.
Sonuçlar ertesi gün saat 13:30 da açıklanacaktır.

Önemli:  Paylaşım yapan arkadaşlarımızın sayfamızı "Beğenmesi" gerekmektedir. Aksi taktirde kura da isimleri yer almayacaktır.