26 Ara 2009

2010 ŞEREFİNE BİR KAMPANYA DAHA

oyy oyy yanlış okumadınız sevgili dostlar.dedimya bu kampanyalar çok güzel.hem bol ödüllü hem de bloglar arası bol kaynaşmalı oluyor.hadi bakalım şimdiki kampanyamızda neler bekliyor bizi bir göz atalım......

                              arkadaşlarrrr...



yeni yıl hediyelerini veren bir çok arkadaşımın yayınlarına katıldım..


halada katılmaya devam ediyorum.. daha önce konusu olmuş ve hala yollamadığım paketlerim olmasına rağmen; bir hediye paketi de ben hazırlayayım dedim ve kolları sıvadım..


paketim pazartesi hazır olacak.. arkadaşlarrrr...





işte buda sürpriz paketimiz.gelin devamını ve katılım şartlarını beraber okuyalım arkadaşımızın sayfasından..

http://celebi74-celebi74.blogspot.com/2009/12/2010-serefine-supriz-hediyem-var.html

1 yorum:

DEĞERLİ YORUMLARINIZ...