12 Haz 2010

BAKIMLI KADININ SİTESİ'NDEN SİR AĞDA SETİ KAZANAN TALİHLİLER

Arkadaşlar şehir dışında olmam sebebiyle kampanyamın sonucunu açıklamakta biraz gecikmiş bulunmaktayım.bulunduğum yerde internet bağlantım olmadığı için 1 gün gecikmeli açıkladım sonucu.herkesten özür diliyorum.sonuçlara gelecek olursak adil bir çekiliş olduğunu kanıtlamak istedim fakat ne yalan söyleyeyim random.org aracılığıyla yapmış olduğum çekiliş sayfasını buraya ekleyemedim.sonuca göre 26.katılımcı ereknur ve 6.katılımcı Gamzeli81 rumuzlu arkadaşlarımız kazanmışlardır.kendilerini tebrik ediyorum.inşallah isteyen kişilere gitmiştir hediyemiz.kendileriyle siteye üye olurken bıraktıkları mail adresleri ve telefon numaralarıyla ulaşılacağını belirtmiştik.inşallah doğru bilgileri bırakmışsınızdır.ulaşılamayan kişiler yerine yedek talihlilerle irtibata geçilecektir.şimdiden hayırlı uğurlu olsun.yeni kampanyalarımla yine aranızda olacağım inşallah.beni izlemeye devam edin anacım  : ))))

3 yorum:

  1. Sonuçları şimdi gördüm ve çok ama çok mutlu oldum.Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bilgilerim doğru sabırsızlıkla bana ulaşmalarını bekliyorum.Diğer kazanan arkadaşı da tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. benimde iletişim bilgilerim doğru. çok sevindim. teşekkür ederim herşey için.

    YanıtlaSil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ...