11 Mar 2012

GÖNENPAZARI.COM ÇEKİLİŞ SONUÇLARI

Yine güzel bir kampanya sonucu için merhaba:)) 15 günlük bir sürenin sonunda kampanyamıza 61 katılım gösterilmiştir.1 kişinin şartlarımız arasında bulunan firmanın internet sitesine üyelik şartını yerine getirmemesinden dolayı çekilişi 60 kişi üzerinden yaptım.

Çekilişi Kazananlar:
1-) şengül yalçın( 1 lt sızma zeytinyağı)
2-) levent us( 500 gr Gönene e has kelle peyniri)
3-) Mustafa Cem Karaca(zeytinyağlı doğal sabun)


Kazanan kişilere kampanyaya katılırken bıraktıkları mail adresinden ulaşılacaktır.Tebrikler.Başka kampanyalarımızda görüşmek dileğiyle....

3 yorum:

  1. TŞK YOLLADIM BİLGİLERİMİ

    LEVENT US

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜRLER YOLLADIM BİLGİLERİMİ

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim arkadaşlar.3.katılımcıyı bekliyorum.o da yollayınca bilgilerini firma ile irtibata geçeceğim...

    YanıtlaSil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ...