5 Kas 2009

yeni bir tarif daha

uzun zamandır internette değişik sitelerde bebeklere yulaf yedirilmesinin çok faydalı olduğunu okumuştum.bunu duyar duymaz markete gittiğimde yulaf ezmesi gözüme çarptı bende deneyeyim dedim.ve kızımın severek yediği bu tarifi sizinlede paylaşmak istedim.benim kızım şuan 9 aylık olduğu için ben süt yerine su ile hazırlıyorum bu karışımı.ama ilerleyen zamanlarda yavaş yavaş inek sütünede alışması için süt ile denemeyi düşünüyorum.şimdiden afiyet olsun bebişlerimize.

Meyveli Yulaf Ezmesinin malzemeleri:

1 büyük elma
1 büyük armut
4-5 adet doğranmış kuru kayısı
4 yemek kaşığı su
150 ml süt
15 gr yulaf ezmesi

Meyveli Yulaf Ezmesinin yapılışı:
4 yemek kaşığı su ile meyveleri bir tencerede 5 dakika haşlayın.Su(ya da süt )ile yulaf ezmesini kaynatıp 3 dakika demlendirin,son olarak meyvelerle yulaf ezmesini karış
tırın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DEĞERLİ YORUMLARINIZ...