26 Oca 2010

BENDE MİMLENMİŞİİİMMM:))

bu bloglar furyasına girdim gireli takip ettiklerim arasında hep gözüme takılırdı mimlenmişim diye açılan başlıklar ve hep merak ederdim bu ne demek diye:))sonunda öğrendim ve ilk mimleyenimde sevgili DENİZ ABLA m beni mimlemiş duydum.canım benim çok teşekkür ederim....

sanırım bu durumda kendimden biraz bahsetmem lazım:))

ben 1982 KIRIKKALE doğumlu evli bir bayanım.Allaha şükür çok sevdiğim bir eşim ve birde küçük prensesimiz var.günümün tümünü ona ayırıyorum desem yeridir.akşama kadar ne yedirsem ne içirsem diye gözüne bakıyorum resmen:))her anne gibi..

bende sevdiğim bloggerler arasından seçmelerle

Esmanurun Günlüğü
MoR KeLeBeK
TUANA'NIN DÜNYASI
Melos'la Geziyorum
! Kozmosim.. !

arkadaşlarımı bir tanışma amaçlı mimlemek istedim.inş bundan memnun olurlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DEĞERLİ YORUMLARINIZ...